Ostuabi

  1. Hinnad

1.1.         PlastMet OÜ e- poe hinnad sisaldavad kõik käibemaksu 20%.
1.2.         PlastMet OÜ e-poes olevad hinnad võivad erineda PlastMet OÜ kontoris olevatest hindadest.

  1. Kuidas sooritada ostu PlastMet OÜ kodulehelt?

2.1.         Leidke tootekoataloogist soovitud toode.
2.2.         Sisestage soovitud kogus ning vajutage „Lisa ostukorvi“. Kindlasti jälgige toote juures ka “laoseisu” – kas toode on laos olemas või tellimisel. Tellimise korral on tarneajaks  7-14 tööpäeva, kuid alati võib tarneaega täpsustada, kui võtate meiega ühendust e-meili teel või helistate tööpäeviti telefonile +372 5035376
2.3.         Ostukorvi sisu kuvamiseks vajutage „Ostukorv“. Ostukorvis võite muuta ostetava kauba koguseid, lisada juurde uusi tooteid ning vajadusel ka tooteid ükshaaval või korraga eemaldada. Kauba koguste korrigeerimiseks muutke välja „kogus“ kasutades nooli “ülesse” ja “alla”.Koguseid võib muuta ka otse “koguse” lahtris.

2.4.         Ostu vormistamise jätkamiseks klikkige lingile „Edasi“. Teid suunatakse ostja andmete lehelküljele.
2.5.         Ostja andmete lehel sisestage nõutavad andmed ja makseviis ning klikkige lingile „Mine kassasse“. Peale tellimuse esitamist saadetakse Teie e-mailile maksekinnitus ja arve rekvisiidid.
2.6.         Olge ostja andmete ja ostu kinnituse lehekülgedel olevate väljade täitmisel tähelepanelik, sest informatsiooni täpsusest ja õigsusest sõltub Teie poolt ostetud toodete kiire ja häireteta kohaletoimetamine.

  1. Toodete eest tasumine

3.1.         Müügileping loetakse sõlmituks arvates tellimuskinnituse järgi tasumisele kuuluva summa laekumisest PlastMet arvelduskontole.
3.2.         Kui olete teostanud ülekande vastavalt e-mailile saabunud maksekinnitusele ja arve rekvisiitidele, võtke meiega ühendust ja me komplekteerime teie tellimuse. Ametlik arve raamatupidamisse saabub koos kaubaga.

  1. Kauba kohaletoimetamine

4.1.         Kauba kohaletoimetamise viisi ja tarnija valik tuleb teha ostu sooritamise ajal. Liugvärava rippuste siinide mõõdud on suuremad ja neid kulleriga saata EI SAA! Kui ostukorvis on antud tooteid, siis ei ole võimalik SmartPosti ja DPD kulleri teenust kasutada.
4.2.         NB! Värava siinide kohaletoimetamise meetod ja tasu tuleb ERALDI kokku leppida PlastMet OÜ  esindajaga   või valida “tulen ise järele”!
4.3.         PlastMet OÜ e-poe ladu asub Sakus, aadressil Tehnika 3. Ladu on avatud tööpäevadel 9–17.
4.4.         Kohaletoimetamise hinnad kehtivad ainult Eesti Vabariigi piires!

  1. Privaatsus
    Andmed, mida Teilt küsitakse ostu sooritamisel, käsitletakse PlastMet OÜ veebipoes konfidentsiaalse infona ja nende käsitlemine toimub vastavalt isikuandmete kaitse seadusele. PlastMet -le usaldatud andmeid ei avaldata kolmandale osapoolele, välja arvatud kauba väljastamiseks ja transpordi korraldamiseks vajaminevad andmed.
  2. Garantii ja pretensioonid

6.1.         Garantiiperioodi alguseks on ostetud kauba üleandmise kuupäev. Toote garantii eest vastustab PlastMet OÜ. Garantiiaja pikkus ja hooldusaja kestus on määratud maaletooja või tootja poolt.
6.2.         Garantiiteenuse osutamise aluseks on arve ja saateleht.
6.3.         Garantiiremondiga seotud saate-/transpordikulud kannab ostja.
6.4.         Pretensiooni palume esitada PlastMet OÜ e-posti aadressil info@plastmet.ee või posti teel meie aadressile Tehnika 3, 75501 Saku.
6.5.         Pretensioonile palume märkida arve number (võimalusel lisada dokumendi fail), tootekood, mille kohta pretensioon esitatakse ja defektse toote puhul võimaluse korral ka foto tootest. Rikke korral palume selgitada olukorda.
6.6.         Õigus tootjagarantiile kaotab kehtivuse, kui:

  • ostjal pole esitada arvet/tellimust/saatelehte
  • esitatud andmed ei vasta tegelikult saadetud kaubale
  • tootel on füüsiline kahjustus (praod, mõlgid, kriimustused jm), mis on tekkinud või tekitatud kliendi süül või ettevaatamatuse ja hooletuse tõttu
  • tootel on rikutud garantiikleebis
  • toote seerianumber on puudu, rikutud või pole loetav
  • toote garantiiaeg on läbi
  • tootele on paigaldatud lisakleebiseid, mille tõttu toote mudel, seerianumber, tootmisaeg vm garantiiaega tõendav info pole loetav
  • toode varustatakse või kasutatakse koos osade, komponentide või välisseadmetega, mis ei ole tootja poolt selleks konkreetseks rakenduseks lubatud
  • toodet on teenindanud ja/või remontinud selleks tootja poolt mitte volitatud isik.6.7.         Garantii ei laiene:
  • kuluva iseloomuga osade, pakendile ja dokumentatsioonile
  • kasutaja andmetele salvestistel, kui need on hävinud seadme riknemisel või garantiiremondi tagajärjel
  • seadme mitteotstarbepärasel kasutamisel tekkinud kahjustustele
  • kui seade on viidud mittenõuetekohasesse keskkonda
  • seadmete füüsiliste vigastuste korral, mis on tekkinud tahtmatul või tahtlikul viisil
  • kui seadmesse on sattunud tolmu, vedelikke, kõrvalisi esemeid, mis ei ole tootja poolt ette nähtud ja kasutusjuhendis märgitud
  • seadmete töös tekkinud tõrgete ja seadme kasutuskõlbmatuks muutumise korral, mis on tingitud elektrisüsteemi vigadest või tootja poolt mitte ettenähtud kütuse kasutamisest.

Ostja on kohustatud tutvuma toote kasutusjuhendiga ja jälgima kasutusjuhendis toodud nõudeid ning nende täitmist. Kasutusreeglite mittejärgimisest tekkinud tõrgetele seadmete töös või seadme riknemisele ei laiene tootja poolt pakutav garantii.

Juhul, kui tekib kahtlus toote ja/või seadme defekti garantii alla kuulumisest, jääb lõplik otsustusõigus seadme tootjale. Kui tootja tunnistab defekti mittegarantiiliseks, esitatakse ostjale tagantjärele arve asendusseadme ja/või osutatud teenuse eest.

6.8.         Tootjagarantii ei hõlma defektide diagnoosimist ja kõrvaldamist, mis on põhjustatud:

  • seadme väärast või asjatundmatust kasutamisest või kohtlemisest kliendi või kolmanda isiku poolt. Siia alla kuuluvad ka mehaanilised vigastused, niiskusest, tolmust, võõrkehadest jms põhjustatud defektid.
  • vääramatust jõust (pikselöök, üleujutus, sõda vms)
  • määrdumisest (hiir, magnetsalvesti, jms) ebatavalistest ümbrusmõjudest nagu ülepinge, magnetväljad jne.